WWW.TOMBOLIST.BE   CONTACT FR | NL
You need Macromedia Flash Player 7
Download Flash Player
1. De troeven van een commerciŽle tombola
2. Een burgerschappelijke meerwaarde voor uw merk
3. De verschillende toepassingen van een tombola ?

WAAROM EEN TOMBOLA ?
1. De troeven van een commerciŽle tombola

De gemiddelde consument verkiest de tombola . Voor hem is het...

  • Gemakkelijk om deel te nemen, aangezien er geen vragen te beantwoorden zijn.
  • Een "echte kans" om te winnen, want iedereen heeft er een gelijke kans zonder daarvoor de slimste te moeten zijn en omdat er geen onregelmatigheden mogelijk zijn.
  • De kick van het toeval, de spanning van de trekking en het magische van het lot.
  • De opwinding van de ogenblikkelijke winst, zonder hoeven te wachten tot de eindselectie van de beste deelnemers.

De adverteerder komt altijd winnend uit zijn tombola:

  • Verzekerd succes van zijn commerciŽle tombola bij de consument.
  • Koppeling van het imago van het bedrijf en zijn merk aan een goed doel.
  • Bestaan van tombolaformules die niet duur zijn (zie "TOMBOLABUDGET").
  • Uitsluiting van de wedstrijdprofessionelen die hun winkansen bij de lottrekking niet kunnen beheersen.
  • Enige reglementaire manier van ogenblikkelijke winst, zonder te moeten wachten tot het einde van de actie om de beste deelnemers te selecteren.
  • Totale controle van het budget zonder verwerkingskosten voor het klasseren van de antwoorden.
  • Verzekering van een perfect wettelijke actie zonder risico van juridische bestrijding.
  • Ruime keuze van promotionele mechanismen:
    • Instant win, scratch & win, rad van het fortuin, interactieve totem ...
    • Deelnemingscodes via Website, Mobile, SMS of belaste Telefoonoproepen.
    • Genummerde lotjes met eindtrekking, Sweepstake met voorafgaande trekking of Deelnemingsbonnen op te sturen met aankoopbewijzen.
    • Loslaten van helium ballonnen, Loslaten van plastic eenden in de rivier.
    • Voor- of Lottrekkingen, unieke, veelvoudige, periodieke of regionale lottrekkingen.

    N.B. In BelgiŽ is er geen verplichting om de deelnamekosten aan de consument terug te betalen.

  • Mogelijkheid om de tombola aan een aankoopverplichting te koppelen, wat de omzet doet stijgen.
  • Gratis bijstand van TOMBOLiST.